Makelaardij Sisters
Makelaardij Sisters

Klachtenprocedure

 
Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is, horen we dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Zo kennen wij een interne klachtenprocedure en zijn wij aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)

Wanneer u een klacht heeft, verzoeken wij u deze telefonisch, schriftelijk of via het contactformulier (zie onder het kopje "Contact") op deze website aan ons te melden. Wij nemen dan snel contact met u op!

 

FUNDAmenteel beter.

Housenet 3 brengt websites van makelaars naar een tot op heden onbereikbaar niveau. Alle mogelijkheden van een groot woonportaal in uw eigen website. 

Zelfs naar Google ‘s maatstaven indrukwekkend.

De zoekmachine prestaties zijn ongekend en u beheert het allemaal zelf, zonder dat dit ten koste gaat van gebruikersgemak. 

Ongekend flexibel, ongeëvenaard creatief.

Bedenk de allermooiste manier om uw aanbod te laten zien, en doe die keer acht. Indrukwekkende, scherm vullende zoekresultatenpagina’s en detailpagina’s, in 8 variaties. 

Indrukwekkende mogelijkheden.

Gebruiksvriendelijk en met ontzettend veel functies. Krachtig en compleet. Housenet 3 maakt van uw website een bijzonder en onderscheidend instrument. 

Schitterend design.

Housenet 3 biedt een hele serie van baanbrekende en onderscheidende websitedesigns. We hebben zowel de voor als de achterkant compleet opnieuw ontworpen en voorzien van de allernieuwste technologieën. 

We horen graag van u!

Klik op de knop contact om uw gegevens achter te laten, of bel met 026-20 20 116.